Under levering
Hvordan kan jeg følge min ordre?
Når din ordre er sendt, vil vi løbende holde dig opdateret via e-mail og sms.
Kan pakken leveres direkte til min adresse?
Hvis du gerne vil have pakken stillet lige ved døren, kan du oprette en fuldmagt via fragtselskabets hjemmeside – det er en særlig aftale mellem dig og fragtfirmaet.
Er der ingen fuldmagt, eller er du ikke hjemme på leveringstidspunktet, sendes pakken som udgangspunkt til en pakkeshop i nærheden.
Du vil normalt få en sms eller en seddel i postkassen med information om, hvor og hvornår du kan hente din pakke.
Kan jeg ændre leveringsadressen på min ordre?
Når din ordre først er pakket og klar til afsendelse, eller allerede er på vej, kan det desværre være svært at ændre leveringsadressen.
Har du modtaget en mail med status "Behandles" eller "Afsendt", er ordren allerede på vej, og adressen kan ikke ændres gennem os.
Hvis du har fået tilsendt et pakkenummer, er det hurtigste at kontakte fragtfirmaet direkte og bede dem om at ændre leveringsadressen.
Hvor er resten af min ordre?
Nogle af vores produkter sendes direkte fra forskellige samarbejdspartnere i Europa, så det kan ske, at din ordre ankommer i flere pakker.
Du kan altid følge med via de pakkenumre, du modtager, for at se, hvilke dele af ordren der er på vej.
Hvis du har spørgsmål eller er i tvivl, er du altid velkommen til at skrive til os i chatten
Kan jeg få sendt min ordre til en pakkeshop?
Vi leverer alle varer direkte til din adresse, så vi kan desværre ikke sende direkte til en pakkeshop.
Er der ikke nogen hjemme på leveringstidspunktet, vil pakken som udgangspunkt blive sendt til et afhentningssted, medmindre du har oprettet en fuldmagt til, at pakken kan stilles på adressen.
Du vil som regel modtage en sms eller en seddel i postkassen med oplysninger om, hvor og hvornår du kan hente pakken.
Jeg var hjemme, men pakken er alligevel sendt til en pakkeshop
Vi beklager, hvis pakken ikke blev leveret til din adresse, selvom det ser sådan ud i systemet. Fragtfirmaet er et eksternt firma, og vi har desværre ikke mulighed for at styre leveringsprocessen direkte.
Når pakken først er afleveret på en pakkeshop, kan vi ikke trække den tilbage. Vi anbefaler, at du kontakter fragtfirmaet direkte for at høre, hvorfor det skete, og om det er muligt at få genleveret pakken til din adresse.
Tilbyder I indbæring eller montering?
Vores varer leveres via eksterne fragtfirmaer eller som pallelevering, og derfor kan vi desværre ikke tilbyde indbæring, opbæring eller montering af produkterne.